środa, 29 maja 2013

nadam sobie prawo do palenia papierosów i używania wulgaryzmów, pewności siebie ponad normę i nie noszenia stanika. będę się chwalić swoimi majtkami i zdzierać obcasy na nierównych chodnikach. jeśli najdzie mnie ochota, nie dopnę ostatniego guzika w tak skąpej bluzce i upiję się do cna. nie pogardzę też głośnymi napadami histerii i piciem wina w piaskownicy o piątej piętnaście nad ranem

Tylko tyle ?, nie rozśmieszaj mnie
Trochę więcej bezczelności , dodaj nieco wyuzdania i bezpardonowości
Sadziłam , że stać Cię na krzywdzenie z większą fantazją
nieco więcej okrucieństwa - jak być chamem to z polotem
Chcesz mnie rzucić-śmiało rzuć mnie na łóżko
Chcesz zniknąć - zniknij między moimi udami, dotykaj ich rzęsami
Chcesz zapomnieć? - możesz się zapomnieć zemną , na chwilę , nawet na całą noc
Chcesz to wszystko spieprzyć - świetnie , pieprz mnie
Chcesz mi przyprawić nieprzespane noce - lepiej  przypraw mnie o dreszcze
Chcesz mnie wykorzystać - a ja chcę być wykorzystana
Nie będą Twoim błędem - będę obłędem , klątwą , przekleństwem , nieskończoną przyjemnością
 nie na zawsze - na teraz
nie chcę żebyś zabierał mnie na spacer - wolę  byś wyprowadził swoje ręce na spacer po moim ciele
Nie chcę żeby Twoje koszule wisiały koło moich sukienek - wolę by spotkały się na podłodze
 Nie próbuj udawać niczego -  spróbuj mnie
 Nie troszcz się - poczuj beztroskę
Nie potrzebuję szczęścia do szczęścia - wino jest świetnym zamiennikiem
Zagrajmy w to - Ty żeby wygrać , ja żeby nie przegrać
Zrobiłeś ze mnie dziwkę wiec bawmy się w ten burdel dalej
Spraw by było mi wstyd  za moje własne myśli
Przyciśnij do ściany - niech moja krótka sukienka zwiedzi każdy kąt
Tylko na koniec nie mów ,że nie chciałeś mnie skrzywdzić
Nienawiść może być bardzo gorąca - będziesz bezczelnie prosił o jeszcze




1 komentarz:

  1. cudowny wpis! Uwielbiam cytaty więc już czuje że nie raz sie tu pojawie u Ciebie. Cisze sie ze wpadłaś na mój blog :)


    unusual-you.blog4u.pl

    OdpowiedzUsuń