poniedziałek, 14 października 2013

"Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, przyjdąsame własnie wtedy gdy najmniej się ich spodziewasz"


Jeśli nie pokażesz mi swojego uśmiechu skąd mam wiedzieć ,że jesteś szczęśliwa?
Jeśli nie pokażesz swoich łez skąd mam wiedzieć ,że jesteś smutna?
Jeśli nie pokażesz mi swoich emocji skąd mam wiedzieć co czujesz?
Tak jest prościej = pokazywać to co się czuje , w każdym słowie , w każdym geście , w wyrazie twarzy.
Przyciągniesz do siebie szczęście tylko wtedy gdy jesteś szczęśliwa sama ze sobą , gdy niczego nie oczekujesz. Nie zmieniaj się tylko dlatego ,że komuś nie odpowiedasz.
Bądź sobą , bądź najszczęśliwszą wersją samej siebie.
Jeśli ktoś nie może tego zaakceptować , jedyne co możesz zrobić to uśmiechnąć się i odejść.
Na kobiecej duszy można grać niczym na gitarze. Możesz poruszać struny w jej duszy i wsłuchiwać się w ciche dźwięki najróżniejszych emocji.
Można się nastroić tak , by wydawa z siebie tylko najpiękniejsze dźwięki , zsynhronizować się ze światem.
Otworzyć się , pokazać światu swoję struny i pozwolić mu być kompozytorem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz