niedziela, 9 czerwca 2013

"nocna godzina. kawa jest zimna, a ja staram się rozróżnić wczoraj od dziś bo nie pamiętam już kiedy kładłam się spać, a kiedy budziłam się ze snu"


Jedyną oznaką mojego lodowatego wnętrza są zimne dłonie i mroźne spojrzenie
boje się bardziej o Ciebie - nie chcę żebyś  przeziębił się od Twojej oziębłości.
Bywam w miejscach gdzie jedynym uczuciem jest orgazm
Gdzie zamiast sercem - dotyka się rękami
Tu zamiast porannej kawy - pija się wódkę z colą nocą
a  zamiast jajecznicy - serwuje się  seks na stole
Miejsca gdzie kalendarz zaczyna się i kończy na tu i teraz
tu można zgubić dzień i wziąć wolne od życia.
Tu grzeszy się z uśmiechem na ustach i kłamie bez mrugnięcia okiem
Tu bliskość jest bliska na odległość oddechu a samotność czeka dopiero za drzwiami
Na przywitanie jestem ja, na chwilę później Ty , na pożegnanie seks
Tu dziwki bujają się na dziecięcej huśtawce
a zaufanie wisi w szafie nieruszone zaraz obok wstydu.
Wychodząc stąd o poranku szybko zlizuję resztki Ciebie z ust
,poprawiam fryzurę i znów zmieniam się w najlepszą wersję samej siebie










Je

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz