sobota, 9 marca 2013

" Najważniejsze to czuć się bezpiecznie. w bezpiecznym związku lub w bezpiecznej odległości"

Naprawdę? Tylko tyle?
To wszystko na co Cię stać?
I może jeszcze miało mnie to zaboleć ?
Przecież Ty nawet uderzyć porządnie nie umiesz!
Powiem więcej - bijesz jak dziwka 
Myślisz ,że takim czymś jesteś w stanie mnie skrzywdzić?
Naprawdę sądzisz , że kilkoma zdaniami zatrzęsiesz murem który budowałam latami?
Nie pochlebiaj sobie kochanie, nawet nie poczułam
Zbyt długo ubierałam się w ciszę być mógł mnie rozpakować kilkoma słowami
Nie doceniasz rywala - i to Cię zgubi
Mam zbyt grubą skórę na Twoją oschłość
i siedzę zbyt głęboko by słyszeć Twoje kłamstwa 
Otoczona jestem zbyt głeboką niepewnością by Twoja beznamiętność mogła ją przepłynąc
I zbyt wysokim dystansem by Twoja nieczułość mogła się tu wspiąć
Im więcej wypiję tym łatwiej unikam Twoim ciosów 
Więc jeśli naprawę chcesz mi dowalić sprobuj czegoś bardziej wyrafinowanego
Tanie ciosy są tak przewidywalne,że nie muszę nawet robić uników
Nie chcesz mnie zniszczyć ani zabić ani pojmać ani nawet walczyć
cóż za przewidywalna obojętność
Więc jeśli nie zamierzasz wygrać to poddaj się i zostaw mnie i moją twierdze ,
albo zmień broń i spraw abym skapitulowała!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz