środa, 13 marca 2013

"ja jestem jakby na baterie, na ciepło, na spojrzenie, na uśmiech, na magię słów."

Ćwierć wieku to całkiem niezły moment na podsumowania

Co mam?

 Masę cudownych wspomnień i jeszcze większą ilość marzeń do spełnienia
Twardy tyłek i charakter - chyba jeszcze twardszy niż tyłek
Kilka blizn - ślady po hamowaniu w obliczu śmierci
Żółtego tulipana w wazonie i ludzi - którzy zawsze są obok 


Czego potrzebuje?

 Czuć ,że żyję , zawsze i wszędzie
Delektować się każdym oddechem i chwil ,które zapierają dech w piersiach
Ciągle iść na przód, spontaniczności , przestrzeni i wolności
Niebieskich migdałów , dużo!


 Co już umiem?

Wszystkie moje małe i wielkie tragedie nauczyły mnie jednego.  Mogę wszystko jeśli tylko chcę , mogę robić co zechcę jak chcę i kiedy tylko chcę i na pewno muszę zrobić wszystko by być szczęśliwa. Trzeba olewać ludzi którzy się z Tobą nie zgadzają i przeszkadzają Ci w osiągnięciu szczęścia  i być przy tych którzy są przy Tobie.
 Umiem słuchać , cieszyć się czyimś szczęściem , nigdy nie przestawać marzyć i przenigdy się nie poddawać.

Czego jeszcze muszę się nauczyć?

 Krzyczeć , tupać , rzucać talerzami , wyrażać emocje zamiast z zamykać je wewnątrz
Tolerować ludzka głupotę.
Tego ,że nie zawsze udaje się od razu
Pewności siebie


Co lubię?

Uwielbiam rozmowy na poziomie. Uwodzić inteligencją. Gry słowne. Aluzję przemycane dyskretnie między zdaniami , Intrygować niedopowiedzeniami Lubię to igranie i dotykanie przez słowa Różowe wino i truskawki a do tego długą kąpiel ze świecami i ulubiona muzyką.
I lubię usłyszeć " dobrze , że Cię mam" , to uczucie , że jestem komuś potrzebna Lubię uśmiech na twarzach najbliższych i szczęście w ich oczach. I jeszcze bardzo mocno lubię zrobić codziennie coś po raz pierwszy.

Czego żałuję?

Szans ,których nie wykorzystałam
Momentów ,kiedy zawiodłam
Słów których nie powiedziałam , i tych kiedy padło ich  za dużo
Że pewnych rzeczy nie da się cofnąć, że pewne pytania pozostaną na zawsze bez odpowiedzi  i że nie zawsze  mogę komuś pomóc.

 
Czego się boję?

Nie boję się samotności , boję się ,że nie można mnie kochać
Zaufać
Planować dalej niż na tydzień wprzód
Śmierci , bólu , zdrady , pająków
Tego,że nie zdarzę spełnić wszystkich moich marzeń


Za czym tęsknię?

 Za ludźmi , którzy byli w moim życiu i znikneli
Za wakacjami i ciepłym letnim deszczem 
Za brakiem zmartwień , dzieciństwem , za watą cukrową na patyku 
Za sobą z przed ... 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz