piątek, 12 listopada 2010

"Całe życie czekamy na nadzwyczajnego człowieka, zamiast zwyczajnych ludzi zamieniać w nadzwyczajnych."

Nie mogę się oprzeć czekoladzie leżącej na stoliku
Boję się ciemności
Kiedy się denerwuję obskubuje lakier z paznokci i mówię bardzo szybko
Nie znoszę , gdy ktoś mówi mi co mam robić 
Paskudnie fałszuje
Straszna ze mnie bałaganiara
Nie lubię lodów czekoladowych i mleka
Bywam złośnicą, upartą, robiącą na przekór
czasem zbyt ambitna czasem leniwa
kapryśna , roztrzepana , zbyt wrażliwa
Pewnie jeszcze trochę tego by się znalazło 
Nie jestem ideałem , mam wiele wad , ale może jest we mnie coś za co można mnie kochać?

1 komentarz:

  1. Właśnie za tą wrażliwość i empatię!
    Pierwsze słyszę że lubienie czekolady to wada! Tak samo jak obskubywanie lakieru do paznokci!
    Najwyżej pomaluje Ci pazury jeszcze raz ;D

    OdpowiedzUsuń