środa, 5 stycznia 2011

"Z perspektywy czasu zmieniłam tok myślenia, tusz do rzęs i światopogląd."

-Dzień dobry ,przepraszam , szukam pasji. Może to głupie, ale zgubiła mi się gdzieś miedzy Harperem i Traczykiem. Pewnie czeka gdzieś przy NMR-ze aż ją znajdę.
Czy ktoś wie kto ukradł mi moje ideały? A może zostawiłam je w kartonie z napisem " I ROK " ?
A co się stało z panną zwaną powołaniem? Czyżby zabalowała gdzieś i leczy kaca?
-I gdzie do diabła poszedł mo zapał? Pewnie znowu na randkę z seksowną ochotą!!! Otwieram szafki i szuflady, przeglądam komody, wyglądam żarliwie próbując znaleźć choćby ślady ich stóp na białym śniegu pod moim oknem..

1 komentarz:

  1. A może pierwszy rok był lekką przesadą? Może właśnie teraz podchodzisz do wszystkiego ze zdrowym rozsądkiem? Może dopiero teraz zaczynasz żyć na tych studiach?

    OdpowiedzUsuń