piątek, 14 października 2011

"Znajdziesz mnie pomiędzy nienawiścią, że odszedłeś a nadzieją, że wrócisz"

M: Jak Ci leci Morelka? :)
Ja:  Co u mnie? hmm jak zwykle sporo się dzieje :
- Wróciłam właśnie z dluuuugiego spaceru i przemarzłam do spziku kości
- Trzeci rok jest inny Prawdziwi pacjenci i duża odpowiedzialność. Wszystko jest zupełnie nowe. Mam już za sobą pierwsze wpadki i poważne rozmyślania.
- Lubie pracować z dziećmi , czuje ,że się spełniam!
-Nie znoszę EKG - za dużo w tym fizyki!
-Mam pyszny żel do kąpieli - pachnie jak malinowa mamba
- Znalazłam cytat ,który kiedyś sobie wytatuuję
- Mój przyjaciel poprosił moją mamę o moją rękę
- Mam cudownych ludzi w grupie
To tak w telegraficznym skrócie A co u Ciebie?

No , bo przecież nie napiszę , że rozpierdala mnie od środka!
A teraz pójdę sobie zrobić herbatę, bo usycham z niezdecydowanie , zawahania , niepewności , rozczarowania, nadmiaru obowiązków , tęsknoty i niewytłumaczalnego uszczerbku na psychice.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz