niedziela, 8 maja 2011

"Szanowny Panie serce zajmij się proszę pompowaniem krwi bo miłość ci nie wychodzi."

 X: Jesteś strasznie ironiczna i  sarkastyczna

M : no , śmiałe wnioski - biorąc pod uwage ,że znasz mnie od godziny

X: obserwuje Cie i Twoje reakcje - ile razy ktoś powie coś nie tak , nawet dla żartu , wyśmiewasz go pod nosem , rzucasz ironiczne spojrzenie albo szyderczo kiwasz głową i przytakujesz Nie masz poczucia humoru

M :  nic o mnie nie wiesz! Może jestem miła , sympatyczna i nawet miewam poczucie humoru? ,ale jeśli poczujesz się lepiej , to śmiało -  możesz po mnie jeździć!

X: jeżdze tylko po ludziach których nie lubie ...

M: nie krępuj się - i tak nigdy więcej się nie spotkamy

X: ...po Tobie nie chce bo wydajesz się fajna - pokaż to !



There's another world inside of me
That you may never see
There's secrets in this life
That I can't hide
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find
Maybe it's too far away...
Maybe I'm just blind...
Maybe I'm just blind...

2 komentarze:

  1. Widzisz, nawet po niefortunnym wstępie można w Tobie wyczuć coś, co przyciąga i "wydajesz się fajna" ;) Przemyśl. Przetraw i doceń ;D
    I po raz trzeci mówię - posłuchaj "Enemy" Chrisa Cornella. Posłuchaj słów. Pasuje do powyższych rozważań.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uważam, że "Panu Serce" zawsze trzeba dać szansę:) on dosyć kumaty jest, mimo że często nie uczy się na błędach

    OdpowiedzUsuń