piątek, 28 listopada 2014

“ Straciłam wolę do zadowalania tych, którzy mnie nie lubią, do kochania tych, którzy mnie nie kochają i uśmiechania się do tych, którzy nie chcą uśmiechnąć się do mnie. ”


Prywatna psychoterapia - część pierwsza

M: Wiesz mam takie wrażenie ostatnio ,że to albo ze mną jest coś nie tak albo z całym światem na     około
F : to nie tak , masz po prostu inna wrażliwość , zwracasz uwagę i przejmujesz sie słowami , rzeczami i gestami , których istnienia większość ludzi nie zauważa
M: ale ja , ja już nie mogę Mam dość mienia dość , nie cierpię całego świata , nie cierpię zaczynać i kończyć dnia od kropli uspokajających , nie cierpię płakać , nie cierpię niecierpieć
F: Musisz nauczyć się wyrażać to co czujesz Jeśli nie zwrócisz komuś na coś uwago in sam tego nie zauważy , musisz się otworzyć i w końcu mówić to co czujesz


1 komentarz: