środa, 21 marca 2012

Kiedy będziemy w końcu bogate i sławne ? Może od jutra?

A jak już będę bogata i sławna - kupię sobie mieszkanie i małe czerwone autko ,żeby mieć wszędzie blisko  do tego puchatego kota i śliczną różową sukienkę,albo całą masę kolorowych sukienek . Będę leżeć godzinami w wannie pełnej piany i chodzić po domu w moich wielkich okularach przeciwsłonecznych! Na stole będą stały pachnące tulipany a ja godzinami będę zajadać lody chałwowe!
  Moje nowe okulary są super - za każdym razem gdy je wkładam robi się bardziej  słonecznie i jakby się tak dobrze przypatrzeć widać przez nie nawet kawałek wiosny- mały , malutki , taki tyci - tyci  ,ale chyba się przebija .
Nie umiem już pisać , im bardziej próbuję tym bardziej nie potrafię - nie wiem jak opisać emocje i stany , jak przelać na papier to co siedzi w środku ,nie umiem już czuć.

1 komentarz:

  1. A ja kupię sobie dom gdzieś w pobliżu i będę przechadzać się pod Twoim domem w szlafroku, takich samych okularach, ze szklaneczką whisky i kotem pod pachą, jak jakiś stary, ekscentryczny reżyser. Zresztą z naszej dwójki tylko ja wiem gdzie kupić lody chałwowe więc jesteś na mnie skazana. Nie marudź, że nie umiesz pisać tylko pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń