piątek, 16 sierpnia 2013

"Zabawne, jak wiele dobrych i zaskakujących wydarzeń ma miejsce, kiedy odpuszczasz. Puściłam stery, zamknęłam oczy. Dryfuję. Czuję, że płynę w dobrym kierunku. Pozwoliłam, by ktoś inny zajął się pisaniem scenariusza. Wygląda na to, że posadzono na moim miejscu prawdziwego profesjonalistę z doświadczeniem, talentem i nieprzeciętną wyobraźnią. Chylę czoła i z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy. "


Patrz przed siebie może zauważysz jak mnie nie ma...


Zawsze będziesz miał  swoje miejsce w moim sercu - Wiesz taki mały, przytulny pokoik ozdobiony firankami z sympatii i pościelą utkaną z sentymentów . Z szafą wypakowaną wspomnieniami i oknem z widokiem na przeszłość To nie żaden tam luksusowy apartament , ale miejsce na chwile niepogody ,gdzie zawsze możesz przyjść i ogrzać się gdy zatęsknisz.
Zamknięty na cztery spusty czeka gdzieś przy koniuszku serca , aż otworzysz go kluczem przyjaźni.Opiekun pokoju siedzi w przedsionku i na chwile obecną ma absolutny zakaz wpuszczania Cię  , ale podświadomie wyczekuje na ten klucz,  dobrze wie , że to nie będzie szybko , nie będzie też łatwo - ale nie będzie też niemożliwe. Każdy kolejny dzień pokazuje mi ,że niemożliwe nie istnieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz